domingo, novembro 12, 2006

Quinta de Contos| 30 de Novembro| Ateneu de Coimbra| 22h


No dia 30 de Novembro vamos ter uma grande noite no Ateneu, com as Quintas de Contos da Camaleão.
No dia 1 de Dezembro teremos outra grande noite, com outra Sessão de Contos. Uma parceria com a Livraria Navio de Espelhos e o Teatro Aveirense proporcionar-nos-á no edifício do Teatro Aveirense e dentro da Programação do Festival Sons em Trânsito em Aveiro, este agradável momento.
É que Paula Carballeira traz no seu dizer ritmos e sons diferentes de terras além fronteiras e no coração a mesma paixão pelas histórias. E essa é a linguagem que importa.
Há fronteiras no coração? Então não faltem!

"Un sete de setembro chorei por primeira vez. Estaba nacendo.
Ata os 17 anos vivín en Maniños, no Concello de Fene, descubrindo e explorando unha certa inclinación a fabular outros mundos, preferentemente na literatura e no teatro.
Despois marchei a Santiago de Compostela, onde eu tiña pouco que chorar porque o ceo botaba bágoas a máis non poder. Alí seguín escribindo e disfrazándome en peles de personaxes que me ofrecían outras vidas, outras palabras. Ata hoxe. Pertenzo á compañía de teatro Berrobambán, vou contando contos polo mundo, e nunca mellor dito, pois grazas á antiga arte de contar historias teño participado en festivais de narración oral nacionais e internacionais, e levo publicado uns cantos libros.
Tendo en conta que xa plantei algunha que outra árbore, fáltame ter un fillo. Mentres, seguirei viaxando."

Paula Carballeira

Sem comentários: